Forsiden Presse Signert Tone Hurra for Hallvard!

Hurra for Hallvard!

Onsdag fikk jeg storfint besøk – av Hallvard Øksnes, Årets medarbeider i Posten og Bring i 2016.

Hallvard var krumtapp i Brings oppdrag som offisiell leverandør av logistikk- og transporttjenester til ungdoms-OL for vel ett år siden. Her la han ned et enormt arbeid, og bidro sterkt til at det ble gull også til Bring. Ungdoms-OL på Lillehammer skal visstnok være de første olympiske leker hvor ingen ting ble skadet eller borte under transport.

Selv trekker Hallvard fram at arbeidet rundt ungdoms-OL var et lagspill, og at mange gode kolleger var med å gi det gode resultatet.

Selv om det var engasjementet rundt OL som gjorde at Hallvard først ble kåret til Månedens medarbeider og senere til Årets medarbeider, ligger det 40 års erfaring i selskapet bak prisen. Hallvard Øksnes er en av veldig mange lojale og dyktige medarbeidere i Posten og Bring som sammen gir oss en kompetanse ingen andre i Norge kan vise maken til. Den har vi nytte av under store oppdrag som OL, men enda viktigere er at våre medarbeidere hver eneste dag sørger for å levere gode tjenester til alle våre kunder.

Jeg gratulerer Hallvard som Årets medarbeider og som et flott forbilde for alle oss andre.

Årets medarbeider Hallvard
Hallvard Øksnes har jobbet 40 år i selskapet, og er Årets medarbeider 2016.