Forsiden Presse Signert Tone Viktige venner

Viktige venner

Det er alltid hyggelig å gjøre stas på gode venner, så derfor: Gratulerer til Pindsle Post i Butikk!

Meny Pindsle i Sandefjord er kåret til Norges beste Post i Butikk for 2016. Jeg synes det er en høyst fortjent pris, for denne butikken har utmerket service, kvalitet og kompetanse. De butikkansatte jobber hver dag for å gi kundene et godt posttilbud gjennom Post i Butikk.

Det er det mange andre som gjør, også. Posten Norge har 1320 Post i Butikk, og jeg gleder meg over å vite at kundene setter pris på dem. Tilbakemeldinger fra kundene, samt Postens egne kvalitetskriterier dannet grunnlaget for kåringen av Norges beste Post i Butikk 2016. Det er ekstra hyggelig å fremheve én butikk, og jeg håper det inspirerer de andre til å fortsette sin gode innsats.

I 370 år har Posten Norge vært viktig for kommunikasjon og handel mellom mennesker. Post i Butikk har blitt en naturlig del av nordmenns liv. Sammen med våre samarbeidspartnere bidrar Posten til å løse hverdagsbehov og gjør kundenes liv enklere.

På den måten kan vi fortsette å være en viktig og relevant virksomhet i mange år fremover. Det er godt å ha gode venner med seg.

Tone

Pindsle Post i Butikk
Konserndirektør Gro Bakstad i Posten (til venstre) feiret Post i Butikk på Meny i Pindsle som landets beste. Stolte medarbeidere er Katrine Schaathun, butikksjef Aleksander Christoffersen og Heidi Grimstvedt. Foto: Jørgen Nordby