Meny (første nivå) og søk

Forsiden Om oss Innovasjon Levert neste morgen

Levert neste morgen

Vi utvikler stadig tjenestene våre for å møte nye kundebehov. Raskere og mer fleksibel transport er blant disse.

Publiseringsdato: Forfatter:

Artikkeltekst

Dette er bakgrunnen for 09.00-tjenesten som nylig ble lansert, og «Før 7».

09.00-tjenesten innebærer at våre svenske B2B-kunder (bedrift til bedrift) kan sende pakker i Sverige med tidsgarantert leveranse før kl. 9 neste dag. For bedrifter i de øvrige nordiske landene tilbys tjenesten for pakker til Sverige.

Tjenesten bygger på standardisert henting og linjetrafikk, men med fleksibilitet på siste etappe. En slik tjeneste har til nå bare vært mulig for større kunder. Nå kan alle kundesegment dra nytte av tilbudet.

– Med 09.00-tjenesten møter vi en etterspørsel som finnes i hele markedet som i dag kjøper standardiserte pakketjenester. Samtidig er dette en tjeneste som hele Bring kan benytte seg av, og som gjør Brings tilbud mer komplett, sier Cato Kloppen, ansvarlig for Business Deliveries i Bring Sverige.

I Norge lanserer Posten og Bring i disse dager tjenesten «Før7», med levering før åpningstid – før 7 – neste morgen. Dette er en avtalebasert tjeneste som forutsetter faste, definerte mottakere.

3 Levert neste morgen.png
Rask levering er viktig for oss i Posten og Bring.